Årsmötet 2021 kommer att genomföras via poströstning, som en konsekvens av att vi inte får mötas fler än maximalt åtta personer.
Det innebär att årsmötet kommer att hållas som tidigare annonserats, den 13 februari, klockan 14.00, men de enda som kommer att vara närvarande är Helén Lindelöf (föreningens ordförande), mötesordförande, mötessekreterare, två justeringsmän/rösträknare samt Inger Olsson (kassör). Vi kommer att vara i Folkets Hus foajé, istället för som tidigare sagt cafeterian i Ängevi ishall. Ändringen är en följd av de skärpta restriktioner som inträtt efter vi gick ut med den informationen, som omöjliggör ett vanligt årsmöte dit medlemmarna bjuds in att fysiskt delta.

Men ett årsmöte ska naturligtvis avgöras av medlemmarna. Därför kommer vi att skicka ut alla årsmöteshandlingar till alla medlemmar, tillsammans med ett svarsformulär där ni, precis som på ett vanligt möte, får tillfälle och möjlighet att svara/rösta på varje enskild punkt på dagordningen. Den som hellre vill svara via mejl istället för per post, kommer att få den möjligheten.

Den som har frågor eller synpunkter kan kontakta oss innan årsmötet för att få dem besvarade eller noterade. Information kommer att finnas i det utskick som alla medlemmar skall ha fått hem senast den 4 februari.